Strandjutter Ed

Een kindervoorstelling voor iedereen die wil leren strandjutten!

Strandjutter Ed woont in een klein vuurtorentje op het strand. Hij is druk bezig met zijn RiRaRanja machine om van vervuild ZiZaZeewater heerlijke, frisse ranja te maken. Maar plots laat de wind van zich horen en klotsen de golven het strand op. De onderdelen van de RiRaRanja machine vliegen door de lucht! Gelukkig zijn er de buurmeisjes Storm en Ster om Strandjutter Ed te helpen. Samen met jou beleven ze de wonderlijkste avonturen en ontmoeten ze bijzondere figuren! Lukt het Storm en Ster om het verhaal tot een goed einde te brengen?

Strandjutter Ed is een beeldende luistervoorstelling vol humor, vrolijke liedjes en neemt je mee naar het strand met gele korrels zand. Voor iedereen vanaf 4 jaar
Standjutter Ed is mede mogelijk gemaakt door:
VSB Fonds, Kunstraad Groningen, Stichting Albino, Stichting Lambers-Burger, Janivo Stichting, Rabobank Stimuleringsfonds.

ed4 ed1strandjutteredwebsitefoto

Strandjutter Ed is een productie van Theater Plakband in samenwerking met Studio Tape.
Concept, regie en vormgeving: Floortje Ernst en Sanneke Roelofs. Spel: Catherine Sorgdrager en Sanneke Roelofs. Stemmen: Jan Roelofs, Edo de Vlieger en Frank Vleeshouwer. Vormgeving en decorbouw: Christian Wijnholds.
Muziek: Kees van der Berg.